duminică, iunie 28, 2009

-vreau sa-ti spun un secret.nimeni nu trebuie sa stie..
-ce secret dragul meu?este un lucru important?
-nici eu nu stiu..dar trebuie sa ma crezi.am facut o promisiune ingerilor..peste 9 zile voi fi nevoit sa parasesc aceasta viata..esti tare frumoasa.mai uimit si nu trebuie sa suferi....sa stii ca te-am iubit foarte mult,draga mea...
-nu se poate,nu poate fi adevarat
-Larissa,nu plange...promite-mi ca dupa ce voi parasi pentru tot timpul aceasta viata,tu vei continua sa zambesti...promite-mi..te implor...
-nu pot sa iubesc o alta persoana..l-am iubit pe Alin si acesta si-a batut joc de mine..te iubesc pe tine si tu-mi spui ca vei pleca..nu se poate asa ceva.....
-te rog sa incerci..am incredere ca vei reusi...
-dar de ce ai facut aceea promisiune?
-pentru tine,pentru a putea fi in stare sa te gasesc din nou..dar hai sa nu mai vorbim.hai sa ne iubim in tacere..vino mai aproape de mine.lasa-ma sa explorez trupul tau ..zambeste...

-

Niciun comentariu: