luni, iunie 15, 2009

steaua

am vrut sa ma bronzez,dar am facut insolatie,pentru ca lumina ochilor tai este foarte puternica...cand i-am privit,m-am simtit dus intr-un loc necunoscut...pe tot parcursul drumul am observat o stea,erai tu,singurul combustibil care-mi intretinea viata.am vazut toate amintirile,si deodata am intalnit piramida fericirii.cred ca eram un vultur,deoarece am putut observa toate treptele acelei piramide.in varful ei era poza ta..oar treptele cuprindeau toate calitatile tale...am vrut sa intru in acea piramida,pentru ca stiam ca erai acolo.dar ceva nu ma lasat..nu stiu ce forta era impotriva mea,dar in acele momente stiam ca trebuie sa lupt,sa lupt pentru ce-a mai frumoasa faptura,pentru cel mai nobil vis...ma luptam cu propriile mele limite,cu propriul meu suflet.stiam ca cea mai periculoasa arma era cuvantul,dar in acelasi timp era singura care ma putea ajuta..unii ar spune ca aceasta lupta nu are invingatori,dar nici invinsi..nu stiu daca adversarul meu a castigat,dar cred ca am pierdut..am devenit un cersetor,implorandu-te sa-mi dai o sansa..raspunsul tau a fost nu,si din acel moment nu am mai vazut piramida.peste cateva zile,eram din nou aici,langa pamantenii pe care nu-i puteam intelege...

Niciun comentariu: