joi, iunie 25, 2009

in cautarea profetului

stiu ca trebuie sa plec..bagajele sunt deja facute..pozele cu tine,cele mai importante lucruri pe care le am sunt in siguranta..am luat cateva pentru calatorie,pentru a ma ajuta in momentele grele..am lasat unele poze in locuri sigure,pentru a nu ajunge nimeni niciodata la ele...tot ce aveam am vandut pentru a obtine bani de calatorie...trebuia sa merg si cu masina,dar si cu vaporul si avionul..apoi,dupa ce voi merge cu toate acestea,voi ajunge pe tarmul vestic al Americii.de acolo,cu ajutorul unei barci,voi incerca sa gasesca insula din oceanul Pacific...desi era un ocean linistit,stiam ca o sa intalnesc multe obstacole...apoi,cand voi simti ca inima isi va mari viteza de pulsatie,voi stii ca sunt aproape de insula pe care se afla acabin..dar iata ca timpul trece rapid..privesc scrisoarea pe care ti-am scris-o si imi dau seama ca trebuie sa o inchei.

Niciun comentariu: