luni, iunie 29, 2009

7 zile...

iata ca au mai ramas doar 7 zile..mai sunt cateva secunde pana la rasaritul pe care nu-l mai astept...desi este un moment minunat,acest rasarit imi aminteste de faptul ca nu voi mai trai decat o saptamana...cand aceasta saptamana va trece,va trebui sa te parasesc...pentru totdeauna..privesc rasaritul..este cel mai puternic rasarit pe care-l vad de cand sunt aici,pe pamant....razele lui ma orbesc pentru cateva secunde..raman nemiscat..stiu ca soarele este dovada clara a existentei iubirii in univers...pentru cateva minute ma gandesc la lucrurile care trebuie facute in aceasta zi...imi dau seama a vei veni de la serviciu dupa ora doua dupa amiaza..decid sa fac o vizita la locul meu de muna..desi mi-am luat concediu,decid sa fac o vizita.trebuie sa ma intalnesc cu cei care au muncit pentru mine...trebuie sa-i mai vad o data pe toti cei care m-au ajutat...impreuna cu ei reusisem sa fac unele descoperiri pentru stiinta..cu ajutorul lor am putut calatori in jurul acestui pamant..stiu cca ma credeau nebun,stiu ca nu doreau sa fie in locul meu...iau telefonul si incep sacaut numarull tau,doresc sa te sun...il gasesc rapid si incep sa-l formez....nu stiu ce faci,dar vreau sa spun ca trebuie sa facem o calatorie..trebuie sa ajungem intr-un loc special...piraamida draagosei....sau templul celor mai frumoase amintiri...iti spun toate gandurile mele,iti spun tot ce simt...simt ca trebuie sa ajung acolo,dar numai impreuna cu tine...imi spui ca esti de acord,dar dupa ce vei termina munca.....sunt satisfacut si iti multumesc..apoi ma pregatesc sa merg la serviciu...vreauy sa ma intalnesc cu toti colegii mei..te iubesc foarte mult,dar nu vreau sa suferi..port un mare respect in suflet tuturor persoanelor care m-au ajjutat,si de aceea vreau sa le multumesc inainte sa parasesc aceasta lume...vreau sa-mi cer scuze pentru tot ce am gresit..vreau sa-i ajut pe cei care au nevoie de ajutor...vreau sa fiu mai bun....vreau sa iert pe toti cei care au incercat sa ma impiedice...vreau sa-i ajut pe cei care au renuntat la drumul spre propriul vis..pentru ca niciodata nu trebuie sa renunti...poate multi m-ar critica pentru ca am luptat atat de mult..pentru ca nu am reusit sa fiu iubit decat 10 zile...unii ar spune ca am renuntat la viata..la propriile vise..unii ar spune ca mi-am stricat viitorul..dar toti cei care spun asemenea lucruri gresesc...pentru ca eu nu renunt la nimic..trebuie doar sa imi tin promisiunea facuta..nu m-am dat niciodata batut..si in cele din urma,cand totul parea pierdut,am reusit sa-mi indeplinesc cel mai important vis...am iubit foarte mult,pentru ca singuratatea m-a invatat legil;e universului..tristetea m0a invatat sa lupt pentru iubirea adevarata..totul in viata mea a avut un scop..iar acum,cand mai am ,doar 7 zile,nu regret absolut nimic...

Niciun comentariu: