joi, iunie 25, 2009

sunt tot singur..maine voi incepe aceasta calatorie..biletele de avion sunt pe masa..bagajele sunt facute.laptopul este si el pregatit...stau si privesc cerul.ma gandesc la acest oras pe care-l voi parasi pentru o perioada...ma gandesc la tine,la locurile unde te-ai putea afla..stiu ca nu as rezolva nimic daca m-as duce la politie..ai afla imediat si te-ai supara si mai rau pe mine...nu stiu ce sa fac..decid sa-ti timit un scurt mesaj pe adresa ta de mail..nu iti spun de aceasta calatorie care va incepe foarte curand,pentru ca-mi doresc sa fie o surpiza...imi doresc sa pot ajunge din nou foarte rappid langa tine,imi dorez sa ma teleportez langa inima ta de zeita a iubirii,dar nu pot,sunt un om,un muritor...desi intotdeauna vorbesc cu tine numai despre forta magica a iubirii,astazi parca ceva este altfel..toate sentimentele si gandurile mele sunt purtate de cuvintele pe care le scriu...iubirea mea pentru tine este mai puiternica,deoarece constientizez ca incepand de maine voi lupta pentru un ideal maret..voi lupta pentru tine...nu sunt un salvator,nu sunt o fiinta cu puteri speciale..sunt doar un biet bolnav infectat de un virus ucigas numit iubire...aceasta calatorie este pentru alinarea sufletului bolnav de atata singuratate...doar tu imi poti alina acest incendiu care-mi mistuie inima....ce este iubirea?este intrebarea pe care multi pamanteni si-o pun..iubirea este flacara din sufletul fiecarui om..cand omul iubeste ,aceeasta flacara intretina armonia necesara vietii..dar,cand apare singuratatea sau ura,cand omul nu mai poate iubi,aceasta flacara se stinge...chiar daca inima continua jocul pulsatiilor,chiar daca aerul calatoreste prin plamani,chiar daca omul inca mai umbla pe acest pamant,viata lui a incetat...omul,dupa ce a incetat orice relatie cu iubirea,a devenit o umbra....

Niciun comentariu: