miercuri, iunie 17, 2009

te intalnesc acum,dupa cateva zile in care am strabatut un desert al intrebarilor si amintirilor..dar iata,ca nu esti singura...langa tine se afla un pamantean..mi-l prezinti...imi spui ca este iubitul tau..iar numele lui este...alin..un baiat pe care-l cunosteam si pe care-l credeam prieten...te indragostisei de el,si de aceea incercai sa te ascunzi de mine...in acel moment ti-am priv it ochii..pareau fericiti,dar si obositi dupa un drum lung...nu te-am intrebat nimic,stiu ca am spus niste lucruri banale,doar pentru a-mi stapani lacrimile...nu stiam ce sa mai fac..m-am uitat la el,dar acesta evita intalnirea ochilor nostri...eram acum un om pierdut,eram un nimeni pentru acest taram...in acele momente mi-as fi dorit sa pararsesc aceasta planeta..imi doream sa plec...

Niciun comentariu: