marți, iunie 16, 2009

''iubirea...flacara pe care zeii o invideaza la muritori''..aceste cucvinte mi-au inconjurat trupul su sufletul...fiecare secunda din viata mea este dedicata tie..pasaiune si ideal..pentru mine,aceste cuvinte au acelasi inteles:tu....ele nu pot trai independent,caci nici inima mea nu poate exista departe de tine...of,viata plina de mister....tare mi-as dori sa te intalnesc,sa-ti pot admia din nou frumusetea ochilor tai...din momentul cand te-am cunoscut mi-am descoperit adevaratele calitati..stiu ca scopul meu este sa te iubessc,sa te fac fericita..dsar trebuie sa depun un efort si pentruacest univers..trebuie sa muncesc,trebuie sa transpir pentru adevars si iubire...vreau sa devin cercetator,sa explorez enigmele acestei lumi..vreau sa explorez corpul tau,pentru ca este ceaa mai suprema creatie a acestui univers...imi doresc foarte mult sa ma ratacesc pentru totdeauna in ochii tai...

Niciun comentariu: