vineri, iunie 26, 2009

aveam nevoie de dovezi pentru a-mi demonstra nevinovatia..aveam nevoie de un miracol pentru a dovedi ca sunt nevinovat...stiu ca doar adevarul si ajutorul ingerilor ma pot salva....deodata,dupa ore intregi de privit pe fereastra care aduce cateva raze ratacite ale soarelui,observ o lumina alba venind sper mine...dupa ce aceasta lumina ajunge in camera,imi dau seama ca aceasta lumina este chiar ingerul pe care-l mai intalnisem in aceasta viata...
desi nu pot sa-i vad chipul si aripile,aud vocea lui atat de calma si mangaietoare.il rog sa-mi spuna unde esti,cum te pot gasi si cum pot scapa din aceasta inchisoare....ingeul imi spune ca esti bine,ca te voi gasi in apartamentul meu asteptand aparitia meam..el imi spune ca Alin a fost omorat de un criminal care reusise sa evadeze dintr-o inchisoare..iar eu voi fi eliberat chiar azi,pentru ca acest criminal fusese prins,iar fapta era deja recunoscuta..inainte de a pleca imi spune ca este pentru ultima data cand il voi intalni..imi spune ca clepsidra vietii mele este pe sfarsite...mai aveam de trait doar 10 zile..apoi,trebuia sa-mi respect angajamentul..nu trecusera cei 26 ani...dar traisem deja 20 de ani pe acest pamant...trebuia sa parasesc aceasta planeta pentru ca sufletul meu era foarte obosit...iar intunericul ma astepta..ii era dor de un suflet ratacit...chiar si ingerii plateau un tribut scup pentru aceasta planeta....regina intunericului,tristetea,ii obliga sa-si trimita anual 10 suflete .....10 suflete,caci altfel,aceasta regina putea invada pamantul,putea pune stapanire peste toti locuitorii...

Niciun comentariu: