marți, iunie 16, 2009

lacrimi patate cu sangele amintirilor..of,cum de nu am reusit sa observ sageata care mi-a strapuns inima.,.credeam ca eram pregatit,dar iata ca am fost din nou infrant...acum,cand ma aflu aproape de capatul unei gropi spre nicaieri,trebuie sa ma ridic..am nevoie de o pereche de aripi,brodata cu stralucirea ochilor tai...am nevoie de o raza de lumina,pentru a putea vedea drumul spre fericire...am nevoie de tine...stiu ca am gresit,stiu ca am fost orbit de dragoste,stiu ca m-am ratacit in misterul sentimentelor tale...cred in aceasta dragoste,cred in acest animal salbatic care transforma natura oamenilor...iubesc comportamentul tau,iubesc comportamentul dragostei...m-am inecat in valurile puternice ale sufletului tau...am inceput calatoria spre inima ta....calatoresc in labirintul vietii,unde singura cale spre fericire,spre implinirea visurilor este drumul spre tine...drumul spre iubire....spre supunere.....si fericire......

Niciun comentariu: