sâmbătă, iunie 20, 2009

te vad in orice lucru de pe acest pamant...am un dor nebunesc de o clipa de iubire...imi e dor de ochii tai...nu stiu ce sa fac pentru a traversa zidul care s-a pus intre noi...ma tot gandesc la aceasta iubire imposibila..eu te iubesc pe tine,tu il iubesti pe el..iar el,incearca sa ascunda totul...eu incerc sa te gasesc,iar tu doresti sa te ascunzi..eu te iubesc din ce in ce mai mult,dar tu incepi incet incet sa ma urasti...gandul meu este mereu la tine,iar lumea incepe sa ma creada un nebun,,un fraier..nu ma intereseaza opinia lor...ma intereseaza frumuseta care sta ascunsa in inima ta...stiu ca sunt intr-un razboi cu propriile mele limite..stiu ca incerc sa depasesc intunericul si neputinta care ma inconjoara..traiesc cu speranta ca dincolo de acest intueric,dincolo de acest zid se afla puterea dragostei...sper sa te gasesc la capatul acestui labirint...imi doresc sa ajung din nou in templu sacru al iubirii..nu stiu daca acest lucru se va intampla,dar iubirea este singura forta din acest univers care te ajuta sa treci peste nefericire si intuneric ..

Niciun comentariu: