luni, iunie 29, 2009

iata ca o intrebare imi tulbura mintea..acum,cand totul pare linistit,cand totul pare atat normal..o intrebare ma framante..''ce este iubirea?''.nu stiu daca pot sa raspund la aceasta intrebare,pentru ca iubirea este un mister..in viata noastra reusim doar sa atingem primul strat al unei sfere destul de compacte..dar iubirea adevarata se afla in miezul atat de indeparta al acesteia...nimeni nu poate descrie iubirea..pentru mine,a iubi inseamna a trai...eu nu numar anii petrecuti pe acest pamant..eu imi numarm momentele fericite,momentele in care am reusit sa iubesc,dar si sa fiu iubit...pentru mine asta conteaza..imi dau seama ca majoritatea oamenilor ma intreaba cati ani am..dar nimeni nu ma intreaba de cate ori am iubit..nimeni nu ma intreaba....cred ca eu,in aceasta viata,am iubit mul mai mult decat perioada in care trupul meu a calatorit pe acest pamant..am iubit si nu regret nimic...

Niciun comentariu: