joi, iunie 11, 2009

stau si privesc tacut in jur..viata parca s-a schimbat din momentul cand te-am vazut.inaine de a te intalni,oamenii erau pentru mine doar simple umbre.acum,ii pot observa mai bine,si incerc sa vorbesc cu ei despre tine.persoanele care ma pot ajuta,care te cunosc si vorbesc atat de frumos despre tine,ma fascineaza.sunt convins ca ei stiu mult mai multe decat mine,si de aceea ma pot ajuta.inainte ii uram,acum ii admir.intotdeauna mi-a placut calatoria spre stiinta,dar intotdeauna greseam drumul.acum mi-am descoperit drumul meu,si vreau sa spun ca este presarat cu iubire si cu momentele placute petrecue langa tine...iubirea este cheia spre stiinta,spre adevar....momentan nu sunt pregatit sa te intalnesc.trebuie mai intai sa discut cu prietenii tai si sa aflu cat mai multe.apoi voi pleca intr-o scurta calatorie,pentru a intelege mai bine ceea ce simt.momentan esti suparata pe mine,si orice discutie nu isi are rostul,pentru ca oricum tu nu vei accepta ceea ce eu cred.invoc ingerii,invoc aceste forte care au creat aceasta lume,sperand ca ma vor ajuta...atunci cand voi avea si sprijinul lor,voi veni spre tine.atunci voi deschide cufarul amintirilor,voi trimite toate sentimentele spre tine.nu stiu de ce ai decis sa fugi,dar momentan am nevoie de timp.pentru ca acest salt este foarte greu de facut si foarte important...cred ca va urma o perioada grea,in care voi fi nevoit sa studiez legile sacre ale acestui univers,care este creat din iubire..privesc din nou in jurul meu.observ cateva sclipiri care vin spre mine.suntt sperantele inimii mele.inca mai cred ca voi putea reusi,desi drumul este foarte lung.ti-as pronunta numele,dar atunci m-as ineca in lacrimi.sunt convins ca nu-l voi uita niciodata,pentru ca el este inceputul unui nou ideal.de azi nu mai am nevoie de bani,de descoperiri stintifice.de azi nu ma mai gandesc la ceea ce erau visurile mele.de azi nu mai conteaza cat e ora,sau in ce loc ma aflu.din acest moment am nevoie de tine....

Niciun comentariu: