marți, iunie 23, 2009

simt in corpul meu niste vibratii necunoscute..nu stiu ce se intampla cu mine..trupul meu a inceput de cateva minute sa tremure..sunt singur.toti au plecat la munca..toti m-au parasit..tu..esi departe..iar eu sunt foarte trist in aceasta singuratate...nu stiu ce sa fac pentru a opri aceste vibrati.nu stiu cum sa le fac sa inceteze...incerc sa fac putina miscare prin apartamentul aflat in renovare..observ ca miscarea mareste viteza vibratiilor si acest lucru ma enerveazaa..caut poza ta.o gasesc..simt o alinare..cateva minute de liniste.in acele momente cred ca am reusit sa scap de acele vibratii...iau telefonul..incerc sa te sun..dar nu isi stiu numarul..aprind calculatorul..ma conectez la internet si incep sa te caut in lista prietenilor speciali..te gasesc..inainte sa incep sa vorbesc cu tine..sa-ti povestesc intamplarea prin care am trecut,simt din nou aceleasi vibratii necunoscte..de data asta sunt mult mai puternice...imi dau seama ca nu mai pot rezista..ma indrept spre bucatarie..caut un cutit..ma gandesc la moarte..doresc sa intrerup aceasta calatorie pe pamant..inainte de a infige cutitul atat de ascutit in propria inima,decid sa imi ating inima pentru ultima data.o ating si raman surprins.imi dau seama ca acele vibrati izvorasc din aceasta inima..sunt vibratiile dragostei.arunc cutitul in sertar si ma intorc la calculator..vreau sa vorbesc cu tine,dar tu ai disparut.ai plecat in tot acest timp.ma uit la ceas.imi dau seama ca este tarziu,dar decid sa nu ma culc...decid sa-mi petrec noaptea trimitand mesaje tuturor cunoscutilor...decid sa impartasesc sentimentele mele cun ei..insa,inainte de a trimite primul mesaj imi dau seama ca aceste sentimente nu sunt subiecte importante pentru toti.decid sa sterg mesajul si ma indrept spre albumul cu poze..privesc ore intregi o singura poza...poza in care aparem numai noi doi...stiu cand este facuta aceasta poza..este facuta chiar la prima noastra intalnire.insa..raman socat cand imi amintesc persoana care realizase fotografia..era vorba despre el,era vorba despre Alin..ma gandeam ca in acele momente ale singuratatii mele la tine..credeam ca este posibil sa te afli in compania acestui barbat...dupa ce ma conving ca acest lucru nu este posibil,decid sa privesc afara..stiam ca mai erau cateva minute pana la aparitia soarelui...privesc ceasul...privesc bolta cereasca..dupa cateva minute intunecate,observ rasaritul primului zambet al unei dimineti decisive pentru mine..stiam ca in ziua respectiva trebuia sa ma intalnesc cu tine pentru a decide drumul nostru in viata...pentru cateva ore trebuia sa astept rasaritul tau..rasaritul cel mai frumos zambet din acest univers..trebuia insa sa te conving,sa-ti spun ca te iubesc foarte mult..dar doream foarte mult sa te intalnesc..sa te admir si sa pot prinde de la tine o imbratisare...

Niciun comentariu: