duminică, iunie 14, 2009

calatoria....

da,ieri am inceput un nou drum..este foarte dificil,pentru ca trebuie sa inteleg misterele acestei lumi..am luat-o incet,apoi am prins viteza...dar tot cu un pas in spate ma aflam.am incercat sa cunosc marea,aventurandu-ma intr-un vapor.valurile mi-au transmis sentimente de dragste si admiratie....apoi am decis sa vizitez locuri interzise,si am ramas ingrozit...intelegeam de ce aceste umbre nu merita titlu de om,pentru simplu fapt ca distrug mediul..in fine,trec peste neplaceri,si discut despre mesajele primite in urma acestei calatorii...mai intai,am decis sa-ti dau un nume in aceasta poveste ....pentru a nu intelege nimeni nimic,n afara de noi,am decis sa aleg numele ultimei persoane cu care am vorbit in aceasta calatorie....noul tau nume este LARISSA..sper sa-ti placa...astept propuneri pentru un nume nou pentru mine......sa nu crezi ca aceasta calatorie,a trecut fara sa-mi amintesc frumusetea sclipirii ochilor tai...

Niciun comentariu: