luni, iunie 22, 2009

inca o calatorie...spulberata

stiu,am asteptat atat de mult aceasta calatorie..dar iata ca azi inca un vis se prabuseste in fata mea...imi doream atat de mult sa ma intalnesc cu oameni care au aparut in viata mea...doream sa aflu opinia lor despre iubire,despre viata..doream sa aflu cateva cuvinte de la ei..dar...nu am primit nimic..nici macar un cuvant...doream sa incep inca o calatorie spre raspunsurile care-mi macinau viata...imi facusem toate bagajele...ma pregatisem atat de mult...dar cred ca am gresit undeva..nu stiu unde,dar sper sa-mi dau seama cat mai curand,si sa incerc sa repar eventualele greseli...toate astea sunt facute pentru a ajunge langa tine...sunt vrajit de frumusetea unui inger..sunt dependent de o femeie...sunt indragostit de Larissa,dar am fost ranit de aparitia lui Alin...viata este o calatorie..se pare ca a mea a inceput sa se prabuseasca in infinitul cosmic al fericirii..se aproprie de gaura neagra a singuratatii.stiu ca trebuie sa ma ridic..sa sper din nou in iubire,pentru ca trebuie sa zbor din nou..trebuie sa imi revin..nu voi renunta la dragostea pentru tine..ea devine in fiecare zi din ce in ce mai puternica...cu fiecare rasarit al soarelui,cu fiecare raza solara care-mi mangaie trupul ma simt mai puternic...

Niciun comentariu: