vineri, iunie 12, 2009

lumini si umbre

nici nu stiti ce secrete ascunde intunericul noptii..majoritatea oamenilor dorm in aceasta perioda,doar nebunii incalca legea propriei noastre civilizatii.nopate este mesagerul raspunsurilor.ea ii viziteaza pe cei trezi,si le trimite raspunsuri la intrebari.....in aceasta noapte am primit si eu un raspuns...raspunsul nu consta in cuvinte.in noapteacare tocmai s-a sfarsit,am intalnit lumini si umbre.am putut observa cateva imagini care mi-au raspuns la nedumeriri.dupa acesata noapte nedormita,pot spune ca pot continua aceasta misiune,pentru ca intr-un final voi putea zambi.totusi,ploaia este un semn rau pentru mine.lacrimile cerului imi transmit acele sentimente de supare care ma ingrozesc.....in sfarsit,misiunea va continua,drumul nu se va sfarsi...niciodata...in fata mea este o oglinda.imi privesc proprii ochii,in ei observ cateva straluciri,care-mi aduc aminte de tine...prin tine pot ajunge la cea mai importanta comoara:fericirea,dar cheia este la amandoi.numai impreuna o putem deschidem.daca ar fii dupa mine,ne-am inchide in acelcufar al fericirii si as arunca cheia,pentru a nu mai putea iesi niciodata////

Niciun comentariu: