luni, iunie 29, 2009

ma plimb prin oras si privesc in ochii trecatorilor...majoritatea nu m-au vazut niciodata...poate ca nimeni nu a stat vreodata de vorba cu mine...dar sunt tare curios ce ar face ei daca ar fi in locul meu..ce ar face daca ar mai avea doar 7 zile de trait...toti merg grabiti spre locurile de munca.poate ca toti se gandesc numai la rezolvarea problemelor,poate ca toti se gandesc numai la viata lor...dar iata ca incep sa devin ca ei..incep,fara voia mea,sa devin om..sunt indragostit,dar parca ,desi nu e pentru prima data,aproprierea cu moartea ma sperie.nu vreau sa exxprim aceasta spaima si celor din jur,pentru ca nu vreau sa-i fac sa sufere...nu vreau sa ma vada plangand,desi sunt convins ca am avut o viata destul de trista...desi am incercat mereu sa ascund suferinta,nu intotdeauna am reusit..am plans,atunci cand aveam nevoie neaparat sazambesc..am plans,atunci cand trebuia sa par fericit..dar toate astea au trecut...stiu ca am facut multe greseli in aceasta viata,dar toate aceste greseli m-au adus langa tine..probabil,daca o greseala nu s-ar fi produs,as fi trait o viata banala si indelungata..sunt fericit acum,pentru ca am reusit sa fiu diferit de ceilalti.am reusit sa iubesc si sa zambesc cu adevarat....desi viata mea e scurta,am facut tot ce-mi doream...au fost momente in viata,cand imi doream sa plang..pentru ca,mai apoi,sa lupt pentru un zambet....intotdeauna curcubeul apare numai dupa ploaie...de aceea,iubirea apare dupa multe incercari....dupa ce constat ca sunt aproape de locul unde acum cateva luni munceam,decid sa stau pe o banca si sa privesc trecatorii...doresc insa sa ma gandesc si la viata mea,care este pe sfarsite...

Niciun comentariu: