duminică, iunie 28, 2009

iata ca aceasta zi este pe sfarsite..dupa ce soarele va apune imi vor ramane doar 8 zile de trait..8 zile de iubit..privesc nemiscat ochii tai atat de minunati..as vrea sa spun ca te iubesc,as vrea sa-ti spun ca esti frumoasa..dar te-as minti,pentru ca tu esti mult mai frumoasa decat frumusetea,iar eu simt pentru tine sentimente mult mai profunde decat iubirea...inima mea este fericita,..
stiu ca totul se va sfarsi cat de curand,dar vreau sa ma bucur,impreuna cu tine,de ultimele mele clipe de viata....mi-ar placea foarte mult ca timpul sa se opreasca,sa pot sta langa tine pentru o fractiune din eternitate...dar iata,ca acest animal salbatic este mult mai rapid decat orice avion sau racheta...timpu nu se poate oprii...nici eu nu pot trai fara zambetul tau..tu esti totul pentru mine...te privesc pentru cateva ore...si sunt atat de fericit...sufletul meu danseaza in inima atat de intunecata pana la aparitia ta.sunt nebun dupa vocea ta..deodata telefonul suna...este pentru tine..trebuie sa pleci...a intervenit o problema iar tu trebuie,din pacate,sa pleci..raman singur in incaperea apartamentului...pleci,promitandu-mi ca vei veni cat mai curand....

Niciun comentariu: