duminică, iunie 28, 2009

a mai trecut o zi zi au mai ramas doar 7...doar 7 rasarituri si tot atatea apusuri..dar in aceste zile este destul timp pentru o multime de zambete,este timp pentru iubire...gandul meu este numai la tine..stiu ca trebuie sa-i intalnesc pe toti prietenii mei inainte de a pleca..dar mai intai vreau sa te iubesc,vreau sa te privesc..rudele mele nici nu stiu ca viata mea este atat de scurta si frumoasa..tu esti totul,tu esti viata mea..practic eu nu voi muri niciodata..trupul meu se va odihni pentru totdeauna pe aceasta planeta...dar sufletul meu,chiar si atunci cand va ajunge in acel intuneric se va gandi la tine..chiar daca infernul ma va inconjura,eu tot la zambetul tau ma voi gandi...sa nu plangi,continua sa iubesti..vino langa mine...trupurile noastre sa danseze dansuri ametitoare...ochii nostri sa pluteasca deasupra amintirilor..sa traim aceasta clipa impreuna....zambetele noastre sa voreasca cele mai mangaietoare cuvinte,iar noi doi,indragostitii sa fim nedespartiti..

Niciun comentariu: