joi, iunie 25, 2009

acabin...

cred ca el,acabin,este singurul care imi poate spune unde esti...el,profetul care a facut atatea minuni...trebuie sa-l gasesc si sa-l rog sa ma ajute...multi zei vorbesc despre acest profet.toti spun ca este unicul pamantean care,in ciuda faptului ca este orb,a reusit sa vada locuri nestiute si e singurul care poate ajuta pe cei parasiti..acest profet traieste pe o insula foarte indepartata..se spune ca este singurul om de pe acea insula...stiu ca sunt cel mai singuratic de pe acest pamant...cand tu ai disparut din viata mea,totul s-a facut nevazut in ochii mei..acest profet este ultima mea sparanta..de la el doresc sa aflu doua lucruri foarte importante.vreau sa aflu unde te afli si cum pot reusi sa aprind acea flacara din inima ta..viata mea este dependenta de privirea acelor ochii minunati ai tai...de aceea trebuie sa ma grabesc,trebuie sa te gasesc cat mai rapid...nu stiu daca tot ce se spune despre profetul acabin este adevarat,dar trebuie sa incerc,trebuie sa lupt si sa-l gasesc....

Niciun comentariu: