joi, iunie 18, 2009

toti im spun ca nu am reusit inca sa te descriu compet..vor sa afle daca esti bruneta sau blonda...daca esti inalta,scunda...vor sa-ti afle numele si inclinarile artistice..toti vor sa vada macar o poza cu tine..dar stiu,ca te poti vopsi in orice moment..stiu ca numele tau intr-o buna zi se va schimba..stiu ca ai cele mai nobile inclinatii artistice..stiu ca esti valoroasa..si de aceea refuz sa le arat poza ta,deoarece este o comoara pentru mine,nu doresc sa fie intr-o zi rapita..stiu ca te iubesc foarte mult..stiu ca doresc sa devin ajutorul tau in aceasta viata...imi doresc sa ajung pe cea mai inalta treapta acestei vieti..dar toate astea se pot realiza numai langa tine...privesc in urma si constat ca intotdeauna am iesit al doile..niciodata nu am gustat din cupa invingatorilor...azi am avut puterea sa zambesc atunci cand am ajuns la o insula..atunci cand am parasit oceanul singuratatii si am pasit pe insula..azi am un n ou motiv de fericire..am gasit o noua poza cu tine..este o poza excelenta..o poza in care iti pot observa parul,minunatul corp...dar pot observa si urmele pasilor tai..toate astea sunt daruri angelice pentru mine..as vrea sa-ti spun in fiecare clipa din aceasta viata cat de mult te iubesc..mi-e teama insa de un raspuns care sa ma trimita in infern..mi-e teama sa aud ca iubesti pe altcineva...urasc aceste cuvinte..

Niciun comentariu: