sâmbătă, iunie 27, 2009

-tu esti cel care l-a ucis pe Alin,tanarul gasit mort acum cateva zile in tara mea natala?
-nu,eu nu am omorat pe nimeni.eu nu am infatisarea pe care o vezi.priveste.eu sunt pofetul pe care-l cauti de atat vreme.datorita mie vei fi eliberat mai rapid.nu uita:mai ai doar 10 zile de trait si profita pe deplin de aceste zile
priveam uimit...omul care inainte avea figura celui mai cautat criminal se transformase intr-un batran cu haine lungi albe..cuvintele lui ma himnotizau..simteam ca el este cel pe care-l cauta..in sfarsit reusisem sa-l gasesc pe Acabin fara a fi nevoit sa infrunt Pacificul..
-unde este Larissa?cum o pot face sa ma iubeasca?
-da ascultare cuvintelor graite de ingerul pe care l-ai intalnit aici..ea te iubeste si te asteapta..asa ca e timpul sa te grabesti.
-dar ce se va intampla cu tine?esti nevinovat,nu poti ramane aici?
-nu-ti face griji.totul e in regula..dupa ce tu vei muri,eu voi disparea din aceasa inchisoare,ducandu-ma pe insula mea secreta...iar politistii il vor gasi pe criminalul adevarat.sa sti ca Alin,desi s-a comportat foarte urat cu Larissa,el a iubit-o..dar a incalcat una din legile cele mai pretioase din acest univers...Alin a lovit o femeie si astfel si-a lovit si propria inima..dupa ce a gresit a intrat in legatua cu criminalii....si cine nu ucide este omorat...acest Alin a ales sa fie omoat,decat sa ucida o fiinta nevinovata..iar prin acest gest a aratat ca merita sa faca parte din taramul ingerilor...dute...pleaca..Larissa te asteapta...

Niciun comentariu: