miercuri, iunie 17, 2009

-salut..
-salut.cine esti?
-eu,eu sunt un nimeni..sunt acela care nu a fost in stare sa produca zambete unei persoane speciale..ma refer la Larissa..
-fi aten,eu sunt prietenul ei acum...ea m-a ales pe mine.stiu totul despre tine,totul...mi-a spus Larissa..
-of,ce pacat...totusi cum ai reusit sa o cuceresti?
-foarte simplu,prin noroc...
-uite,eu nu pot trai fara ea..am ajuns sa fiu dependent de frumusetea ei...te rog..nu-mi interzice sa o iubesc..acest lucru e imposibil..
-treburile acestea trebuie sa le dicuti cu ea..nu cu mine...
-de cand sunteti impreuna?
-doua luni...
-inca ceva,vad ca te grabesti..
am facut o scurta pauza..nu stiam daca trebuia sa continu,sau sa ma opresc.l-am privit in ochi,apoi m-am gandit la frumoasa mea...cand m-am gandit la Larissa,am stiut ca toate acele incercari erau pentru a ajunge la ea..asa ca am continuat...
-te superi daca voi continua aceste incercari?te superi daca voi continua sa o iubesc?
stiam ca nu conta raspunsul,ca indiferent de cuvantul auzit voi continua sa te iubesc,voi continua sa te fac fericita,sperand ca intr-o buna zi,vei deschide poarta inimii tale si ma vei lasa sa intru...
spre surprinderea mea,Alin mi-a spus ca pot continuandaca doresc..el stia ca te iubesc foarte mult,stia ca devenisei respiratia mea pe acest pamant....

Niciun comentariu: