luni, iunie 15, 2009

mai sunt cateva zile pana la cel mai important eveniment..finala se aproprie...inima,gandul si sufletul se vor uni pentru a putea auzi raspunsul tau afirmativ..voi trece printr-o initiere colectiva,voi traversa..toate obstacolele doar pentru tine....sau pentru ca legatura dintre noi sa devina si mai puternica...astazi este o zi la fel de importanta..sunt sigur ca sti...in aceste momente am hotarat ca in aceasta zi trebuie sa latru de 3 ori,pentru ca Lola implineste 3 anisori...cat de draga poti sa-mi fi printesa mea cu coada..nu fii geloasa,acest caine ma ajuta sa traversez obstacolele vietii atunci cand tu esti departe de mine...in aceasta dimineata am gasit o fotografie cu tine..mii de sentimente mi-au traversat inima,si am inceput sa plang...plangeam,dar cel mai groaznic era faptul ca erai departe,departe de ochii mei..poza ta mi-a bronzat amintirile,iar ochii tai sunt singurii care pot deschide lacatul inimii mele...trimit sute de mii de rugaciuni spre ceruri,toate pentru a te gasi..insa constant,ca majoritatea se opresc intre pamant si vis,iar tu te indepartezi din ce in ce mai mult..

Niciun comentariu: