luni, iunie 22, 2009

azi este cea ma lunga zi..este solstitiu de vara,iar soarele astazi ne lumineaza cel mai mult..este cea mai lunga zi din acest an...22 iunie...ciudat..aceasta zi imi produce cele mai ciudate sentimente..pendulez intre dragoste si gelozie...intre putere si slabiciune..ma aflu intre glorie si decadere..intre vis si realitate...ma aflu singur..dar in acelasi timp inconjurat de multi necunoscuti..tu esti departe..iar eu ma simt ucis de gandul malefic ca neam despartit pentru totdeauna...imi doresc sa renasc la aparitia ta..imi doresc ca tu sa devi prima stea care-mi incalzeste sufletul cand ma scol..imi doresc ca tu sa fi ultima sclipire pe care o intalnesc inainte sa ma culc...imi doresc...ca tu sa fi mereu steaua propriei mele inimi....azi imi doresc sa intalnesc cel mai puternic zambet din acest univers nelimitat in iubire si mister...zambetul tau..bineinteles....

Niciun comentariu: