miercuri, iunie 17, 2009

poate ca toti au aflat,dar nimeni nu a inteles..nimeni nu stie ce simt eu pentru tine..toti cred ca imi pun in pericol propriul viitor,cand eu tocmai mi-l construiesc langa tine.toti spun ca ar trebui sa ma retrag,dar nimeni nu observa ca nu exista niciun drum de intoarcere..toti cred ca aripile mele au obosit,dar gresesc...aripile mele sunt bataile inimii,singurele care ma pot ajuta in aceasta viata....tu,te ascunzi dupa aceste umbre ale acestor pamanteni..iar eu,nu mai pot controla acest vultur care s-a nascut din dorinta de a te aduce din nou alaturi de mine....treptele sacre ale iubirii par vise imposibile...dar iubirea este forta care ma poate ajuta sa le urc....lasa-ma sa privesc acesti ochi minunati,lasa-ma sa mangai mainile tale delicate..

Niciun comentariu: