miercuri, iunie 10, 2009

tu,tu esti persoana care m-a ajutat sa traversez acel pod care despartea visul de realitate,care facea trecerea dintre iubire si ura...tu mai ajutat,dar acum ai disparut din nou..stiu te-am cunoscut pentru prima data acum cateva zile,dar sper ca te voi reintalni si in aceasta viata,dar si in cele viitoare......ochii tai sunt oglinda sufletului,singurii care pot povestii cele mai frumoase povesti de dragoste......as face orice nebunie,pentru a putea mangaia obrazul tau fermecat.......................stiu unde te ascunzi,dar ce rost are sa ajung cu forta langa mine.si tu stii locurile unde ma poti gasi,unde voi fi intotdeauna pregatit sa-ti admir frumusetea....si totusi,daca vei fugi din nou de mine,vreau sa-ti amintesc ca intr-un final ne vom reintalni.daca decizi ca totul sa se sfarseasca,ca totul sa dispara intr-un nor al amintirilor,te rog sa ma anunti...nu imi mai este teama de cuvintele despartirii,pentru ca am sa te privesc in ochi.momentan am ramas ratacit in ei si pot iesi doar daca voi vorbi cu tine...nici nu stiu ce sa mai imi doresc...sa-mi doresc sa asist la o despartire usoara,si sa-mi petrec urmatorii ani in intuneric,sau sa absorb ultimele secunde ale acestei vieti...parca am auzit ca vrei sa anunti despartirea de amintirile placute...mai vreau sa spun ceva:desi nu stiu daca acest comentariu,aceste randuri vor fi ultimele,sa stii ca nu voi uita nicicand ochii tai si zambetul tau.esti o fiinta cu chip de inger,

Niciun comentariu: