marți, iunie 16, 2009

...mesaje din alt taram...

geamul este deschis si tocmai am primit un cutit in inima...am discutat cu tine,dar tu,ai trimis natura pentru a ma lovi..esti inca suparata pe mine...suparata pe mine...privesc afara..soarele se ascunde si el dupa sufletul tau,iar lacrimile mele se prabusesc in eterna nefericire...deodata observ o raza de soare care-mi mangaie obrazul ...simt o adiere angelica si deodata simt cum parasesc acest teritoriu interzis,numi pamant...poate nimeni nu crede,dar am pasit din nou pe podul dintre acest univers si taramul angelic...pe acest pod,se afla ingerul caruia ii facusem acea promisiune...ma imbratiseaza sub acele minunate aripi...atunci inteleg ca doreste sa-mi transmita niste mesaje...faptura angelica mi-a spus ca mai aveam timp destul pana la indeplinirea promisiunii..mi-a spus ca dorea ca relatiiel mele cu pamantul sa fie mai puternice..stiam ca aveam nevoie de ajutor,stia ca trebuia sa ajung in varful piramidei iubirii.mi-a spus ca numele tau este singurul care-mi poate defini viata,trairile si sentimentele...am inteles atunci ca trebuia sa continui lupta intrerupta,stiam ca iubirea pentru tine era un foc de nestins,care imi mistuia trupul....l-am intrebat daca voi reusi sa traiesc timpul alaturi de tine..dar nu am primit raspuns...ingerul mi-a trsansmis ca voi avea de trecut multe obstacole,ca voi fi nevoit sa lupt cu toti pamantenii,cu toate parerile care imi puteau rani inima...l-am implorat sa ma ajute,si mi-a spus ca nu avea nici-o putere..tu,fiinta care-mi rapisei inima,erai forta care crease aceasta lume..eraqi singura zeita angelica care reusite crearea unui univers,si unica care reusise sa-l controleze...deci,am aflat ca si tu erai o fiinta angelica,care traise candva in taramul fiintelor angelice...nu-mi denea sa cred aceste lucruri,am crezut ca este un simplu vis,probabil chiar devenisem un nebun...dar la un moment dat ti-am putut auzi vocea,ti-am putut vedea lumina ochilor tai si am revenit pe pamant..cand am pasit pe pamant am inteles totul:fiinta angelica care reusise sa creeze un univer era forta iubiri,iar in aceasta lume,luase cea mai frumoasa infatisare...iubirea purta masca celei mai frumoase fiinte pamanteni..aceasta forta luase chipul unei femei....iar numele ei era Larissa...

Niciun comentariu: