marți, iunie 23, 2009

e atat de multa liniste in jurul meu incat sunt foarte trist..m-am plictisit de singuratatea in care m-am ratacit...in jurul meu nu pot observa nici macar o pereche de ochii..ma gas.ndesc la tine...simt din nou acel cutit care imi traverseaza inima...stiu ca am gresit si merit orice pedeapsa...stiu ca am iubit..dar nu am avut noroc..stiu ca aripile mele..aripi pure de iubire..au fost ranite de timpul care alerga pe langa mine..m-am prabusit si stiu ca se aproprie un sfarsit..nu stiu daca va fi si un alt inceput..nimic nu mai conteaza acum...visul iubirii este aproape de final..imi doresc sa renasca..dar asta nu depinde de mine... depinde de tine..doar doua cuvinte(te si iubesc) pot renaste acest vis ranit...cuvintele tale sunt singurele care pot reface aceste aripi obosite...esti departe..dar inima mea este mereu alaturi de a ta...

Niciun comentariu: