miercuri, iunie 24, 2009

recunosc,inainte sa te intalnesc nu cunoasteam legaturile sacre ale acestei vieti..pana sa te intalnesc credeam ca sunt cel mai puternic din acest univers.imi doream sa am ocazia sa ma intalnsc cu fiinte extraterestre..imi doream sa ajung pe cea mai inalta trapta a gloriei...dar,atunci cand te-am intalnit am constatat ca exista o multime de fiinte in fata mea..de cand am ajuns sa intalnesc privirea ta,care se confunda cu stralucirea soarelui,am inteles cele mai importante legaturi dintre mine si aceasta lume inconjuratoare...din acele momente ma regasesc in toate fiintele de pe acest pamant..imi regasesc calitatile in munca celor mai mari preotii..rugaciunile mele sunt trimise spre un nou taram,numit iubire...defectele,sunt toate cuprinse in actiunea distructiva a fenomenelor naturii..pentru binele tau,pentru apararea ta,as fi in stare sa infrunt chiar si pe cel mai aprig dusman...can ma gandesc la tine,imi amintesc ca eu sunt doar o simpla planeta care se roteste in jurul unei stele..iar steaua aceea esti tu...eu sunt albina in cautare de polen,dar si o floare care cauta apa si raze de soare..eu sunt ceea ce sunt..iar tu,esti tot ce e mai frumos de pe acest pamant...si daca as fi un orb,tot as reusi sa te observ atunci cand te aproprii de inima mea....

Niciun comentariu: