vineri, iunie 19, 2009

privesc clepsidra amagirilor,si inteleg ca este precum timpul..niciodata nu por scapa de ele...stiu ca ai sa pleci in vacanta,stiu ca ochii tai nu doresc sa se intalneasca cu ai mei..astept sa se intample o minune,dar pentru asta trebuie sa risc...nu sunt un om prea curajos,dar pentru tine,totul este posibil...astazi am stat si m-am tot gandit..ce frumoasa ar fi viata daca ar avea chipul unei femei..ce frumoasa ar fi moartea,daca in ultimele secunde o fiinta angelica ti ar saruta trupul si sufletul..focul si apa formeaza o iubire imposibila...viata si eternitatea ajung si ei la aceasta concluzie...eu,imi doresc sa cuprind intreaga eternitate intr-o singura clipa,imi doresc sa traiesc fericirea suprema printr-o simpla mangaiere..imi doresc sa mai aud doua cuvinte..imi doresc sa ma vad o singura faptura..vreau sa te vad pe tine,sa aud de la tine cuvinte de mangaiere si iubire..vreau sa te mangai...vreau sa te imbratisez..apoi...mi se poate intampla orice..nu conteaza apoi daca voi orbi sau surzi..nu conteaza daca voi muri sau voi intalni cele mai aprige obstacole...

Niciun comentariu: