sâmbătă, iunie 27, 2009

dupa ce am rezolvat problemele m-am urcat in masina si m-am grabit sppre aeroport..de acolo am luat biletul pentru avion si m-am urcat in el,pentru a ajunge la tine...drumul a fost foarte bine,totul decurgand excelent...am ajuns in oras si m-am grabit spre locul unde trebuia sa te gasesc..mai aveam doar 7 zile de trait,dar nu vream sa-ti spun nimic despre asta...am ajuns la usa apartamentuluoi,am deschis-o si in acele momente te-am vazut...erai mai frumoasa decat ultima data cand te vazusem.,totul era minunat.te imbratisez,te sarut si-ti spun cat de mult te iubesc....totul a fost splendit..am petrecut o noapte impreuna fericiti..viata mea a fost un zambet ...iar tu erai sclipirea de pe el..viata mea zbura in sfarsit,deoarece aripile mele erau facute din inima ta...totul era minunat..nu conta ca mai aveam 9 sau 10 zile de trait..eram fericit...avusesem sansa sa iubesc cu adevarat..nu imi parea rau de faptul ca trecusera atatia ani,ca am intalnit multe obstacole..toate acestea,m-au facut mai puternic...toate acestea au sporit iubirea mea pentru tine..te iubesc..

Niciun comentariu: