joi, iunie 18, 2009

deodata se petrece un lucru ciudat,,nu vorbesc nici de aparitia lui Alin,nici de sosierea unor fapturi extratereste...vorbesc aparitia cele mai importante fiinte de pe acest pamant..stii prea bine ca este vorba de tine..vreau sa vorbesc despre asta..am emotii,pentru ca tu esti fecioara care ma indruma in aceasta viata..tu,tu ai drept de decizie asupra vietii mele..ochii tai imi pot da puterea de a urca in varful oricarei piramida,dar tot ei ma pot ucide...tu imi poti face ca inima sa descopere tainele iubiri,dar tot tu poti face ca inima mea sa inceteze..tu ma poti face fericit..sau ma poti omori...da-mi voie sa vorbesc despre aceasta minune...aratai splenid...erai cea mai frumoasa faptura din aceasta lume..ti-am admirat umbra,corpul si zambetul...te-am vazut,dar nu ai dorit sa vorbesti cu mine..mi-ai spus ca te grabesti..ca ai o intalnire importanta cu Alin...te grabeai,asa ca m-ai lasat singur....ai hotarat sa ma parasesti..

Niciun comentariu: