vineri, iunie 12, 2009

misterul luminilor

stiu,ceea ce am vazut chiar a existat....luminilke..m-au cautat.azi noapte au fost observate cateva stralucire straine pe cer.le-am vazut si eu,dar le-au vazut si alte persoane.nu vreau sa le descriu,pentru ca nu asta conteaza.......prima noapte cand ceva m-a retinut,si nu am putut visa.o noapte fara imaginea ta,dar in acelasi timp o aventura de neuitat..aceste lumini mi-au dat putere pentru calatoiria spre tine...ascult cateva melodii si simt vibratia inimii cand intalneste mirosul tau de zeita....ma sufac in acest vehicul fizic pe care pamantenii il numesc corp.este prea mic,si nu mai pot rezista..stiu,nici tie nu-ti place acest vehicul,si de aceea te-ai facut nevazuta.....esi in stare de orice,si pentru acest lucru m-am simtit atras de farmecul tau.stelele,cerul si pamantul sa ne fie martori.sa le lasam mostenire cea mai frumoasa poveste de viata...nu sunt perfect,dar fericirea e completa langa tine...

Un comentariu:

adikady spunea...

http://www.descopera.ro/dnews/4558532-un-ozn-a-fost-observat-lansand-o-incarcatura-in-colorado
o zi dupa acea experienta au fost vazuti in colorado.....