vineri, iunie 19, 2009

pasiune si ideal...

ssimt nevoia sa vorbesc despre pasiunile mele,despre viata mea..pentru ca am nevoie de ajutoe..am constatat ca sunt un pierzator pe acest pamant necunoscut...stiu ca multi considera viata cel mai pretios dar,stiu ca unii se bucura de ea...dar pentru mine este o bautura cu venin...mirosul ei ametitor cuprinde veninul sagetilor care se opresc in sufletul meu...poate ma privesti cu sila,poate iti este doar mila de un trup nevinovat ajuns in prapastile groazei...intotdeauna mi-a placut arta....cea mai importanta arta este iubirea..am vrut sa sculptez o poveste de dragoste,dar se pare ca n-am reusit...drrumul prin desert pana la piramida fericirii m-a invins...ochii tai par acum iluzii ..iar viata mea s-a transformat intr-un calvar...inima mea inceteaza pentru cateva secunde..in acele momente,cand ajung sa devin vant,cand pot atinge razele fierbinti care domina desertul,reusesc sa-ti vad chipul ascuns..reusesc sa mangai un zambet nevinovat,reusesc sa renasc si sa ma ridic in picioare..stiu ca poate nu voi reusi sa ajung cel mai cunoscut in aceasta lume,dar nu asta conteaza...sunt un aventurier in aceasta lume,incerc sa-mi gasescd comoara care ma poate face fericit..comoara esti tu...iar drumul spre tine pare foarte greu..lacrimile,nici ele nu mai au puterea sa curga pe obraji mei...pasii mei nu o mai pot lua nici inainte,nici inapoi...am ramas in acelasi loc...pentru ca astept aparitia ta...tu esti pasiunea si idealul meu pe acest taram....tu,doar tu ma poti trimite in varful fericirii,sau ma poti trimite in oceanul fara fund al tristetii..

Niciun comentariu: