joi, iunie 25, 2009

tu esti zeita pe care zeii au trimis-o pe pamant pentru a trimite tuturor oamenilor mesajul sfant al iubirii..tu esti cea mai frumoasa fiinta din acest univers..esti chiar mai frumoasa decat Afrodita ..esti zeita care a inventat iubirea..iar eu,sunt un pamantean care a fost ranit de sageata ta...nu stiu daca ea contine parfumul iubirii sau veninul ei...dar nimic nu mai conteaza..sunt inconjurat de privirea ta care imi lumineaza viata...tu esti ingerul care imi poaete da unica pereche de lacrimi pentru a zbura ,impreuna cu tine,intr-o lume necunoscuta...aminteste-ti prima noastra intalnire,prima noastra imbratisare...aminteste-ti intalnirile de neuitat din templul iubirii...aminteste-ti ochii mei care te cauta disperati..sunt nebun,pentru ca am fost ranit de sageata iubirii..nu exista doctor pentru a-mi scoate aceasta sageata..nimeni nu o mai poate scoate....

Niciun comentariu: