luni, iunie 15, 2009

draga Larissa,dupa ce am intrebat sentimentele ce cuvant ti s-ar potrivi,cred ca am descoperit adevaratul raspuns..cuvantul ce s-ar potrivi pentru tine este stea..cand m-am apropriat de tine,am descoperit ce este fericirea,caldura si iubirea...tu m-ai inviat,dar te rog,nu-mi lua viata...inainte sa te intalnesc,am constatat ca in aceasta viata nu am fost niciodata un invingator...acum,cand iti vad zambetul,cand iti admiri trupul si iti mangai sufletul,traiesc pentru cateva clipe senzatia de invingator...inainte de a te intalni,cuvantul care-mi definea viata era neputinta,deoarece imi doream intotdeauna sanatate,bani si rezultate.dar,cand s-a infaptuit minunea intalnirii,acest cuvant s-a schimbat..el a devenit iubire,a devenit pasarea care ajunge in acea piramida,si se transforma apoi intr-o statuie,pentru a fi mereu acolo...

Niciun comentariu: