sâmbătă, iunie 20, 2009

vreau sa te anunt ca m-am ratacit printre acesti pamanteni...imi caut jumatatea,imi caut unica lumina fierbinte de dragoste..te caut pe tine si nu te gasesc...privesc pe cerul instelat cu iluzii si ma gandesc la o planeta indepartata..ma gandesc la o planeta care se roteste in jurul unei stele...imi imaginez ritualul lor de imbratisare,ritualul lor de iubire...planeta sunt eu,pentru ca imi doresc foarte mult sa ajung langa tine...iubirea pentru tine ma transforma...pentru tine uit de problemele pe care trebuie sa le rezolv pe acest pamant...uit de drumul spre locul de munca,uit tot ce trebuie sa stiu despre pamanteni...iar tu,esti frumoasa stea care imi lumineaza si incalzeste trupul...dar tot tu,incerci sa te indepartezi de mine,incerci sa cauti locuri intunecate pline de mister...esti o stea tanara si cauti aventura...aceasta departare ma face sa cred ca sunt atat de neindemanatic,atat de nefolositor,incat m-am transformat intr-o gaura neagra....imediat aud sunetul nesuportabil al unui pamantean....este vocea lui Alin,care te striga....of,ce mult mi-as dori sa ajung sa ating aceasta stea....stiu ca trebuie sa ma ridic,sa prin curaj si sa incerc sa te fac sa ma privesti...imi doresc sa imi asculti cuvintele si sa mi le intelegi...

Niciun comentariu: