duminică, iunie 14, 2009

te ascunzi iar eu nu stiu ce sa fac..in jurul meu,pentru prima data,parca toti ar vrea sa ma ajute...nu-si dau seama ca sufar de o boala nevindecabila.nu inteleg ca viata mea este in pericol daca nu stau langa tine...am inceput sa te caut,dar din ce in ce,imi dau seama ca sansele devin tot mai mici,puterile mele incep incet,incet sa dispara...inima mea este acum dependenta de tine...dependenta de sufletul tau....imi amintesc de templu,dar acum numai stiu unde se afla....e foarte greu,desi povestesc tuturor despre tine,nimeni nu ma poate ajuta...momentan calatoresti intr-o alta regiune,intr-o regiune unde eu nu pot ajunge...aceasta este bariera,acesta este cosmarul meu..departe de tine....astept sa te reintorci,sa-ti dai seama ca si regiune aceasta,unde ma aflu,este prielnica pentru tine...vacanta a venit,temperaturile au crescut..de acum inainte ma voi intalni foarte des cu soarele,si atunci voi fi strabatut de imaginea ta...calatoriile mele sunt un cerc cu centrul in inima ta....pare o nebunie,dar viata s-a schimbat.desi nu vad scarile,inteleg ca trec printr-o perioada dificila...daca totul va merge bine,voi ajunge din nou langa tine,daca nu,voi deveni intuneric....Larissa,stiu ca imi auzi toate strigarile,stiu ca citesti tot...dar nu stiu daca intelegi....pentru mine tu esti drumul meu spre adevar si cunoastere...astept infaptuirea minunilor,astept aparitia ta......drumul va fi greu,dar iubirea este singura forta care ma poate ajuta in aceasta calatorie...iubire,speranta,Larissa......

Niciun comentariu: