joi, iunie 18, 2009

as face orice nebunie pentru a fi pentru totdeauna alaturi de tine...nu mai pot..noaptea apari in visul meu...ma trezesc si ma uit in jurul meu...imi dau seama cana fost doar un vis si incerc sa ma culc la loc..dar nu reusesc..gandul meu e plecat la tine..iar eu petrec ore din noapte privind cerul,privind orasul adormit in care ma aflu...stiu ca mai sunt cateva ore pana la rasarit...deschid fereastra si astept.astept sa-ti mangai cu privirea zambetul tau..cand soarele rasare,cand simt prima lui adiere,,atunci stiu ca esti fericita si zambesti..apoi astept sa se scoale si ceilalti,deoarece trebuie sa-mi incarc bateriile..am atatea sa-ti spun in fiecare zi,dar intotdeauna sfarsesc inainte de a incepe,pentru ca ochii tai ma himnotizeaza..si nu reusesc sa spun tot ce imi doresc...ma uit ore intregi la pozele tale..esti asa frumoasa,incat nu mai inteleg care este rostul stintei,a progresului pe acest pamant,daca tu ai atins frumusetea deplina...viata asta,pamantenii acestia,ochii tai si cu mine...nu stiu daca mai inteleg ceva,stiu insa ca trebuie sa lupt...inima ma obliga sa imi continui drumul spre zambetul tau...

Niciun comentariu: