miercuri, iunie 17, 2009

am ajuns apoi acasa..ziua era pe sfarsite,asa ca m-am asezat langa fereastra..am privit cerul,si am constata ca aceasta zi era una importanta...din pacate numai pentru tine..in acel momente imi doream sa ma intorc in taramul angelic,dar stiam ca nu-l voi mai vizita niciodata..imi doream sa parasesc aceasta planeta...inima mea era obosita,deoarece fusese lovita de aparitia unui pamantean..il uram,dar il si admiram...stiam ca-l voi mai intalni,dar nu stiam ce sa fac...m-am gandit ca trebuie insa sa discut cu tine..pentru ca toate raspunsurile erau la tine...mi-am dat seama ca sunt un necunoscut si un nimic pentru pamanteni..imi doream sa fiu rapit,sa fiu trimis departe de aceasta planeta a lacrimilor....au urmat zile,nopti..au urmat clipe dureroase...

Niciun comentariu: