sâmbătă, iulie 11, 2009

usa mi se deschide in fata.pasesc pe un drum fara intoarcere si care ma va duce spre necunoscut.nu mai privesc in urma,deoarece viata mea se pregateste de moarte..nu este o moarte obisnuita,trupeasca,este una mult mai dureroasa:este sfarsitul unor etape pe scara universului.nu stiu ce se va intampla cu gandurile mele,amintirile de neuitat dupa aceasta intamplare.nu stiu unde voi ajunge dupa infaptuirea promisiunii..imi doresc sa plang,sa sufar deoarece ma despart de o planeta cu muntii,campii si oceane..doresc sa plang pentru frumusetea ta,pentru suferinta inimii tale in aceste momente..stiu,in jurul meu,in aceste momente,exista numai intuneric,dar sunt convins ca voi reusi sa identific mijlocul podului dintre pamant si taramul ingerilor..dar totusi,in aceste momente gasesc o lumina care-mi este foarta cunoscuta...dupa atatea incercari nereusite,dupa atatea drumuri lungi ajung sa inteleg cu adevarat ce este viata:...lumina-asta este viata oricarei fiinte care reuseste sa ajunga sa guste din paharul iubirii...da,pare de necrezut,dar viata mea este formata din aceea lumina din sufletul meu...ea lumineaza etern pe taramul universului...lumina este simbolul victoriei,semnificand adevarul si cunoasterea...iata ca am ajuns chiar la locul de und etrebuia sa ma arunc..dar,inainte de a indeplini promisiunea,decid sa ma odihnesc pentru cateva clipe...doresc sa-mi mai privesc inca o data viata...incerc sa iau legatura cu cineva:cu tine,sau cu ingerii,dar nu reusesc...prin fata mea trec cateva grupuri de suflete care veneau dinspre pamant si se indreptau spre taramul angelic...am incercat sa-i opresc pentru a vorbi cate ceva despre viata,dar nu am reusit,deoartece visul paradisului ii facea sa fie nerabdatori,sa se grabeasca..eram singur...eram singur intr-un loc atat de ciudat..toti se grabeau sa ajunga la destinatia dorita,dar odata ajunsi acolo isi doreau sa se reintoarca...incerc sa uit de aceste momente,deoarece doream sa scriu o ultima scrisoare ..era o scrisoare in care doream sa scriu despre viata mea,despre tine si despre iubire...m-am gandit sa las aceasta scrisoare chiar pe locul unde ma aflam,deoarece stiam ca intr-o zi vei calatori dinspre pamant spre taramul ingerilor...eram convins ca vei trece si vei gasi aceasta scrisoare....doream sa scriu,sa povestesc depre viata mea atat de minunata....

Niciun comentariu: