sâmbătă, iulie 04, 2009

iubirea este suma tuturor zambetelor traite intr-o viata.ea este formata din doua jumatati care au trait mai mereu impreuna..iubirea este rezultatul produs in urma unor atingeri nevinovate dintre doua suflete..iubirea este raza de lumina care isi are originea in sufletul fiecarui trecator pe acest pamant..pentru ca aceasta planeta pe care locuim doar pentru o scurta callatorie din viata noastra.iubirea este chiar instinctul care ne indeamna catre comoara pe care o cautam.iubesc aceasta iubire care este in sufletul meu..iubesc chipul tau care-mi lumineaza drumul meu in viata..asta este viata mea..viata mea este portretul tau.ochii tai sunt cei mai pretiosi pentru mine.pentru tine as fi in stare sa fac orice nebunie..dar totusi,nu pot uita un lucru..sfarsitul este aproape..nu mai am multe zile de trait..te iubesc zi si noapte,dar am un cutit infipt in inima..stiu,ca peste cateva zile,va trebui sa-ti spun adio...te iubesc..sau te ador..sau poate mult mai mult..nu exista cuvinte pentru a descrie tot ce simt..viata mea este o victorie a iubiri.

Niciun comentariu: