joi, iulie 02, 2009

chiar nu mai stiam cate zile mai aveam de trait...eram innebunit dupa tine..priveam incanta fiecare rasarit al zambetului tau..soarele se bucura si el de frumusetea ta...stateam acum aproape toata ziua numai langa tine..si era minunat...exploram teritorii necunoscute ale iubirii..descopeream mereu farmecul atingerilor.imi doream sa te iubesc in aceste zile cat pentru urmatorii ani.dar,cu fiecare imbratisare,cu fiecare privire in ochii tai,imi dadeam seama ca nu pot trai fara tine.fara tine,iubirea mea provoaca rani sufletului meu.nu stiu ce o sa fac,dar trebuie sa-mi respect promisiunea...stiam totusi ca moartea mea il va elibera pe acabin din inchisoare..stiam ca eliberarea mea din aceasta lume,l-ar fi eliberat si pe el..pentru ca acest profet,acest intelept,a dorit foarte mult sa ma ajute...si,gandindu-ma ca pe aceasta planeta exista ssi oameni care vor sa ma ajute,imi dau seama ca viata mea e o comoara pe care am reusit sa o deschid..din ea am ales ce mi-am dorit..te-am ales pe tine,iubita mea,pentru ca fara tine,nu as fi avut nimic...apoi am ales un drum pe care sa-l urmez..iar cand am luat tot ce-mi trebuia,am observat ca in cufarul vietii mele se mai afla cevaa..nu erau niste pietre pretioase...era ppulbere de praf,era otrava pentru orice om care ajunge sa atinga aceat praf.stiam ca este periculos,deoarece este o boala care aduce suferinta si tristete..pentru ca in urma mea se aflau multe vieti,iar aceasta comoara urma sa fie gasita de unul dintre ei,am ales sa iau praful din ea...imi parea rau ca acest praf,care apartine destinului meu,sa fac rau unor oameni nevinovati..da,am avut parte si de razboiae,si de momente grele in viata mea..m-am batut cu mine,dar nu am reusit nici sa castig,dar nici sa pierd..am reusit sa imi implinesc destinul ales in momentul deschiderii comorii gasite.am trait mopmente de fericire deplina,am ajuns pe cea mai inalta treapta a vietii,am ajuns sa iubesc cu adevarat,dar am fost si iubit...dar,cea mai importanta realizare este aceea ca am reusit sa-mi respect destinul si sa fiu mandru de viata mea..atunci cand voi parasi aceasta lume,voi fi fericit,pentru ca viata aceasta a meritat orice efort...pentru ca fiecare batalie m-a facut mai puternic,ajutandu-ma sa ajung la tine....

Niciun comentariu: