vineri, iulie 03, 2009

eu sunt acel tarm scaldat de numeroasele valuri ale vietii...eu sunt acel nisip purtat de catre vant...eu sunt umbra trupului tau pe pamant...eu sunt un suflet fericit,deoarece am reusit sa fiu intotdeauna langa tine...privesc nemiscat trupul tau intins pe canapea..doresc sa te mangai,dar nu vreau sa te scol...nu vreau sa te deranjez..stau langa tine si sunt fericit..sunt incantat de frumusetea ta eterna...viata mea estefrumoasa pentru ca traiesc langa tine...viata mea este numai a ta..sufletul meu iubeste o singura femeie,iar aceeasi esti tu..ochii tai stralucesc,,iar inima mea te iubeste...imi dau seama ca au trecut cateva zile,iar viata mea este din ce in ce mai aproape de sfarsit...peste cateva minute,soarele va rasari din nou,...deodata imi dau seama ca imi doresc sa mai vizitez inca o data frumusetile naturii...

Niciun comentariu: