marți, iulie 07, 2009

sunt atat de singur..privesc in jurul meu,sunt foarte trist.ai disparut,nu stiu unde te afli,nu stiu ce sa mai cred.stiu ca ma iubesti si n-ai fi plecat niciodata fara sa ma anunti.simt ca se aproprie o furtuna care-mi va distruge inima.nu stiu de ce se va intampla asa ceva,nu stiu de ce in aceasta zi,in ziua eclipsei,zambetul tau s-a ascuns....nu stiu nici macar cat va dura aceasta eclipsa nesuportabila sufletului meu...astept aparitia zambetului tau calduro,astept venirea ta langa inima mea...te astept,pentru ca stiu ca vei veni,dar iata ca mai am putine zile de trait..poate minu8te,poate ore,..dar nimic nu mia conteaza..desi am descoperit raspunsul la enigmele vietii mele,desi am trait o viata ata de misterioasa si frumoasa,totul pare schimbat in jurul meu..stiu ca am iubit,inteleg ca aceasta iubire nemuritoare m-a invatat sa pasesc in aceasta lume...iubirea este forta care mi-a dat puteri magice pentru a reusi in viata mea.da,aceasta forta mi-a desenat destinul sufletului meu pe pamant...dar nu stiu de ce tocmai acum,cand imi doresc sa petrec ultimii pasi din viata numai langa tine,tu ai disparut..nu stiu ce zid,ce bariera sau ce obstacol sta intre noi...fericirea mi-a fost din nou furata...imi facusem atatea visuri,atatea idealuri..dar iata ca trebuie sa zbor din nou..trebuie sa-mi folosesc aripile pentru a te gasi,deoarece nu este timp de lacrimi.acum nu trebuie sa plang,nu trebuie sa-mi reprosez anumite fapte din trecut..nu trebuie sa ma intristez de acest prezent neclar,deoarece trebuie sa lupt pentru viitor...trebuie sa lupt,deoarece fulgerul singuratatii ma poate ucide in cateva secunde...un singur gand nevinovat,o singura fapta necugetata ma poate ucide...daca fac un pas gresit imi voi trai ultimile clipe ale vietii in desertul sau oceanul suferintei...dar,tocmai acum,imi dau seama ca aceasta zi este atat de importanta ,deoarece este un nou inceput.da,asta a fost ultima mea dorinta pe acest pamant:sa lupt pentru un ideal maret,sa lupt pentru iubire..nu stiu daca voi reusi,dar macar voi pleca in mijlocul actiunii..nu vreau sa fiu o simpla umbra trecatoare pe aceasta planeta..vreau ca viata mea sa fie una speciala,in care iubirea sa fie performanta unei munci continue...viata mea este o medalie primita in urma unui concurs minunat.da,am avut multe victorii,dar si multe infrangeri la viata mea..dar e atat de minunat sa-ti dai seama ca toate aceste meciuri ti-au adus cel mai important trofeu al vietii:fericirea..

Niciun comentariu: