duminică, iulie 05, 2009

eu nu sunt un artist.nu sunt un geniu sau un star pe acest pamant.eu nu sunt cel mai bun,nu pot face minuni,pentru ca nu am forte supranaturale..eu nu sunt un erou,deoare salvarea mea nu izvoraste din sufletul meu...vindecarea mea este posibila doar in prezenta ta..tot ce fac eu au sens numai daca la baza lor se afla un gand,un mesaj special de iubire catre inima ta...toate faptele mele sunt oglinda pasilor mei catre trupul tau necunoscut...ochii mei,nu stralucesc...ochii mei se aprind precum o torta numai la rasaritul zambetului tau..iar cand apare apusul,viata mea se stinge..mi-as dori sa nu mai am parte de nici un apus,de nici un rasarit.imi doresc ca zambetul tau sa fie mereu in preajma mea.imi doresc ca acesti ochi minunati sa lumineze neincetat viata mea...as vrea sa stau intotdeauna langa tine...tu esti melodia dragostei eterne...iar eu,incerc sa dansez pe ritmurile nemuritoare ale acestei melodi.viata mea este o umbra a celei mai frumoase zeite din acest univers nelimitat.

Niciun comentariu: