sâmbătă, iulie 04, 2009

te iubesc,tu esti totul pentru mine..tu esti unicul rasarit al vietii mele...fara tine,viata mea nu ar mai exista....tu esti zambetul universului...tu esti tot ce are mai pretios viata mea.tu esti drumul pe care il urmez..totul in viata mea este legat de tine..ochii mei se oglindez in limpezimea sufletului tau.,.viata mea este un corp ceresc ce se roteste in jurul trupului tau..sufletul meu incearca zadarnic sa depaseasca limitelimbii si a regulilor impuse de oameni..oameni sunt niste lumini,dar sunt si umbre..pentru ca isi doresc dar se dau batuti..deoarece oameni cred ca speranta este doar o clipa...apoi se scufunda in infinita singuratate..dar acum,nu vreau sa vorbesc cu ei..vreau sa vorbesc despre tine..tu estin tot ce e mai frumos pe acest pamant.

Niciun comentariu: