duminică, iulie 12, 2009

chipul tau este mereu prezent in sufletul meu,deoarece nu pot uita toate momentele de iubire petrecute langa tine...ma aflu in fata unei noi provocari -trebuie sa spun adio iubirii-cea mai grea si nefericita despartire,deoarece iubirea nu poate ajunge in infern,in locuri intunecate...iubirea trebuie sa zboare in continuare precum o pasare pe taramul universului...nu vreau sa spun adio focului care mi-a incalzit inima,nu vreau sa uit de imbratisarile si intalnirile dintre doua suflete nevinovate..nu pot uita ceea ce-mi este cel mai drag in aceasta lume.imi pot uita numele,performantele sau averile acumulate,dar nu pot uita chipul fiintei care m-a ajutat sa-mi vindec ranile doar printr-un singur zambet...imi amintesc cu mare bbucurie de rasaritul declaratiilor de dragoste,de atingerile nevinovate si pline de pasiune..nu pot fi de acord cu ideea ca nu exista iubire ,deoarece eu am intalnit-o in sufletul tau,in inima ta...

Niciun comentariu: