miercuri, iulie 01, 2009

iubesc aceste cuvinte pline de afectiunea ta..iubesc tot ce zici,pentru ca aceste capodopere,care-mi incanta sufletul,izvorasc din izvorul atat de limpede al inimii tale..iubesc,si uit de toate obstacolele vieti...iubesc,si pentru mine asta conteaza..nu conteaza ca peste sase zile voi parasi aceasta lume..sunt multumit,pentru ca aceasta promisiune a fost meritata pe deplin..nu mi-ar fi placut sa traiesc si sa stau sa astept venirea ta in acel taram angelic..pentru ca nu as fi rezistat..mi-am dorit sa lupt pentru un ideal maret,mi-am dorit sa lupt pentru tine..te-am gasit,te-am iubit si sunt cel mai fericit..poate daca ramaneam un simpla fiinta in acel taram al ingerilor,iubirea mea pentru tine nu ar fi fost atat de puternica...pentru ca fiecare lovitura m-a facut mai puternic..fiecare obstacol m-a apropriat de trupul tau atat de frumos..nu o sa te uit niciodata,pentru ca iubirea mea pentru tine este eterna...stiu ca si u ma iubesti,dar daca vrei sa fiu fericit,te rog sa ma asculti..te rog sa nu suferi atunci cand ne vom desparti..te rog sa-mi promiti ca vei continua sa zambesti..promite-mi ca vei iubi in continuare..

Niciun comentariu: